بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 9:36
بازديد از اين پست : 267

كارشناسان و هواداران كاتالان ها مطمئن هستند  در صورتى كه راكيتيچ بتواند عملكرد فوق العاده فصل گذشته خود در سويا را در بارسا نيز تكرار نمايد، او مى تواند براى آبى انارى ها بسيار موثر باشد و به همين دليل انتظارات از او كمى بالا به نظر مى رسد. البته راكيتيچ در ديدار دوستانه بارسلونا مقابل لئون قهرمان مكزيك كه دوشنبه شب برگزار شد، توانست كيفيت بالا و ميزان تاثيرگذارى خود را به خوبى به نمايش گذارد.

روبرت پرويزينكى هموطن راكيتيچ كه خود حضور در هر دو تيم بارسا و سويا را تجربه كرده است،‌ضمن درست خواندن تصميم كاتالان ها براى جذب راكيتيچ مى گويد:"به نظرم او در بارسا نيز موفق خواهد بود، بارسا راكيتيچ را نخريده تا او را بر روى نيمكت ذخيره ها نشاند. لوئيز انريكه سرمربى بارسا ديدى روشن از فوتبال دارد كه راكيتيچ در آن نقشى پررنگ بازى خواهد كرد. به هر حال راكيتيچ همان بازيكنى است كه انريكه هميشه آن را مى خواسته است."

پرويزينكى در ادامه معتقد است:"ايوان فصل بسيار درخشانى را با سويا پشت سر گذاشته است و بى ترديد همين اتفاق براى وى در بارسا نيز تكرار خواهد شد، به همين دليل در بارسا انتظارا ت بالايى از او وجود دارد. او هيچ مشكلى در همكارى و تطبيق يافتن با ستارگان بزرگ بارسلونا نخواهد داشت، حتى با سوارز كه از بهترين مهاجمين فوتبال دنيا به حساب مى آيد."

بسيارى از كارشناسان فوتبال اسپانيا از راكيتيچ به عنوان بهترين هافبك لاليگا در فصل گذشته نام برده اند، در تيم سويا به مربى گرى اوناى امراى، نيز وى در حقيقت مغز متفكر و محرك تيم قهرمان ليگ اروپا به حساب مى آمد.

اين كه راكيتيچ چه نقشى در بارساى فصل آينده بازى خواهد كرد همچنان مشخص نيست ولى از نظر پرويزينكى،‌ او مى تواند در هر پستى كه انريكه براى او در نظر گرفته باشد، به خوبى بازى كرده و عملكرد قابل قبولى از خود ارائه دهد: "بحث هاى بسيار زيادى در خصوص پست بازى راكيتيچ مطرح بوده است و اينكه آيا او مى تواند در پست هافبك دفاعى بازى كند؟ با اينكه او قابليت بازى در اين پست را دارد ولى در تيم ملى كرواسى نيز هرگز در اين پست از او استفاده نشده است. فكر مى كنم در بارسا نيز چنين پستى براى او در نظر گرفته نشده باشد. در پست هافبك دفاعى انريكه ازبازيكنان خوبى نظير ماسكرانو، بوسكتس و حتى ژاوى برخوردار است."

پرويزينكى 45 ساله كه خود با بارسا در سال 1996،‌سوپر كاپ اسپانيا را برده است در ادامه مى گويد:"من بازى در پست ايوان را دوست دارم، من عاشق بازيكنانى هستم كه فوتبال را به خوبى درك مى كنند و تعداد آنها در نيو كمپ كم نيستند. ما همه آنها را مى شناسيم و به توانايى هاى آنها اعتماد داريم، اما كليد موفقيت بارسا در فصل آتى لوئيز انريكه است. او با آكادمى فوتبال بارسا و سبك بازى اين تيم كاملا آشنا است و خود نيز بازيكن باهوشى بوده است. البته فشار زيادى بر روى او خواهد بود، كه در آن شانس زيادى براى شكوفا شدن انريكه نهفته است."

راكيتيچ پيش ازاين سه سال در سويا حضور داشته، تجربه بازى در تيم هاى بازل سوئيس و شالكه آلمان را نيز در كارنامه خود دارد. در مراسم خداحافظى وى با باشگاه سويا، اوناى امراى سرمربى تيم در تمجيد از راكيتيچ گفت: "زمان آن فرا رسيده است كه از راكيتيچ براى تلاش ها، زحمات، حرفه اى گرى و سويايى بودنش تشكر كنيم. او در زمين و خارج از آن يك الگوى كامل بود و براى من به عنوان سرمربى،‌كار كردن با او افتخارى بزرگ به حساب مى آيد."

حال بعد از حضور موفق وى در تيم سويا و همچنين تيم ملى كرواسى،‌به نظر بالا بودن توقعات و انتظارات از او در بارسلونا كاملا به جا مى باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »